5 Ιανουαρίου 2012

ΤΑ ΔΕΚΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΡΟΥΒΑ


10. Έλα μου
στίχοι: Νίκος Καρβέλας
μουσική: Νίκος Καρβέλας
cd: Αίμα, δάκρυα και ιδρώτας (1994)
Έλα μου/ είναι ακίνδυνη η τρέλα μου
έλα μου, έλα μου
Έλα μου/  είναι ακίνδυνη η τρέλα μου
Σ' αγαπώ/ έλα μου, έλα μου


09. Μην αντιστέκεσαι
στίχοι: Ναταλία Γερμανού
μουσική: Νίκος Τερζής
cd: Μην αντιστέκεσαι (1992)

 Μην αντιστέκεσαι, μην αντιστέκεσαι
Κάνε ένα βήμα κι εσύ
Μην αντιστέκεσαι, το πάθος έρχεται
Και φεύγει η λογική
 
08. Άντεξα
στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
μουσική: Στράτος Διαμαντής
cd: 21ος ακατάλληλος (2000)
Άντεξα/ κομμάτια κι όνειρα μάζεψα
άντεξα/ την μοναξιά μου την έκανα φίλη καλή
άντεξα/ να αρνηθώ ότι λάτρεψα
φύγε πια/ απ' τη ζωή μου δεν έχω για σένα ζωή

  
07. Μετά από σένα το χάος
στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
cd: Κάτι από μένα (1998)
 Μετά από σένα το χάος
μετά από σένα το τίποτα
μετά από σένα εγώ, δεν αναπνέω
και είναι όλα ασήμαντα
μετά από σένα το χάος
μετά από σένα το κενό

06. Και σε θέλω
στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος
cd: Ήρθες (2008)
Και σε θέλω
Σαν τρελός εγώ σε γυρεύω
Ψάχνω να σε βρω έλα λίγο
Έλα πιο κοντά άγγιξε με να ανεβώ ψηλά
Και σε θέλω τώρα πιο πολύ
Περιμένω να φανείς εσύ
Μ' ενα σώμα και με μια αγκαλιά
Να καούμε στην φωτιά ξανά

05. Ήρθες
στίχοι: Γιάννης Δόξας
μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος
cd: Ήρθες (2008)
 Ήρθες, είσαι το πρώτο μου πρωί
κοντά μου ήρθες
στιγμή που ήταν μαγική
θεού το δώρο
στο είναι μου εσύ
να βρίσκεις χώρο
από το νου ως την καρδιά
βασίλισσα μου
κι εγώ ιππότης σου
παντού φρουρός
μ' εσένα αξίζει η ζωή
να ξέρεις πάντα θα 'μαστε μαζί
σαν ένα.

04. Υπήρχες πάντα
στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
cd: Κάτι από μένα (1998)
Υπήρχες πάντα μέσα στην ψυχή μου
συγκατοικούσαμε μες το κορμί μου
υπήρχες πάντα φτιάχτηκες για μένα
ανήκαμε στου κόσμου τα γραμμένα

03. Εμένα θες
στίχοι: Δημήτρης Φάκος
μουσική: Δημήτρης Φάκος
cd: Εμένα θες (2010)
Όπου κι αν πας/ ότι κι αν λες
εμένα θες/ μην το αρνείσαι
σε περιμένω/ κάνω ευχές
εμένα θες/ για μένα είσαι
μαζί μου ζήσε/ εμένα θες
 
02. Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου
στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
cd: Κάτι από μένα (1998)
 Κάποια μέρα το ξέρω καλά
θα γυρίσεις ξανά
θα μου πεις πως μετάνιωσες
γι ΄αυτό, φεύγω πρώτος εγώ
πρέπει τρόπο να βρω
να υπάρχω χωρίς εσένα 

01. Να μ' αγαπάς
στίχοι: Λάκης Παπαδόπουλος
μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος
cd: Σ' έχω ερωτευτεί (2005)
Να μ' αγαπάς όπου και να 'μαι
Κι εσύ κοιτάς ζητάς ρωτάς
ύστερα λες ιστορίες παλιές

Αγάπη μου την αρχή φοβάμαι
αγάπη μου για το τέλος λυπάμαι

Κι εσύ μου λες, γνωριμίες πολλές
πως ζούσες λες στον παράδεισο ως χτες

Να μ' αγαπάς, όπου και να 'μαι
Να μ' αγαπάς την ζωή μου φοβάμαι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου