3 Ιανουαρίου 2013

Η γυναίκα που επανήλθε στην ζωή ύστερα από τρεις μέρες που θεωρείτο νεκρή. Ιατρικό σφάλμα ή θαύμα;


Η 29χρονη Αναστασία Στεμπλίτσκαγια δεν θα ξεχάσει ποτέ στην ζωή της εκείνο το απόγευμα της 4ης Νοεμβρίου 2011, όταν οι γιατροί της τηλεφώνησαν για να την ενημερώσουν για το θάνατο της 60χρονης - τότε - μητέρας της Λουντμίλας. Ύστερα από το πρώτο σοκ και αφού ενημέρωσε όλους τους συγγενείς για την εξέλιξη αυτή, η Αναστασία ειδοποίησε το νοσοκομείο ότι θα πήγαινε να παραλάβει τη σορό της μητέρας της ύστερα από 3 μέρες. Το νοσοκομείο βρισκόταν σε άλλη πόλη, ενώ μεσολαβούσε σαββατοκύριακο. Ευτυχώς που άργησε, όπως προέκυψε εκ των υστέρων, καθώς αποφεύχθηκε μια πραγματική τραγωδία νεκροφάνειας.

Σε πρόσφατη τηλεοπτική της συνέντευξη σε ρωσικό τηλεοπτικό σταθμό, η Αναστασία Στεμπλίτσκαγια παραδέχτηκε ότι τις τρεις ημέρες που μεσολάβησαν μέχρι να πάει στο νεκροτομείο για να παραλάβει το πτώμα της μητέρας της, δεν μπόρεσε να εκφράσει ελεύθερα το πένθος της, καθώς ήταν απασχολημένη με τα διαδικαστικά για τη διοργάνωση της κηδείας: έπρεπε να συγκεντρώσει τα χρήματα για το νοσοκομείο (60.000 ρούβλια ή 1.950 δολάρια), να κανονίσει για το φέρετρο, τα λουλούδια, να επικοινωνήσει με τους καλεσμένους, ώστε να μάθει πόσοι θα έρθουν, να ενδιαφερθεί για το τι θα φάνε κλπ. 
Το πρωί της Δευτέρας (7 Νοεμβρίου), ενημερώθηκε ότι ο τάφος είχε σχεδόν σκαφτεί. Τότε ήταν που της βγήκε όλη η ένταση και η συναισθηματική φόρτιση, με αποτέλεσμα να περάσει από ένα φαρμακείο και ν' αγοράσει ένα ηρεμιστικό, προτού πάει στο νεκροτομείο για την παραλαβή του πτώματος. Καθώς η Αναστασία περίμενε στο νεκροτομείο, ενημερώθηκε ότι η νεκροψία δεν είχε γίνει ακόμη. Επειδή, όμως, όλα ήταν έτοιμα για την κηδεία, η νεαρή γυναίκα προσπάθησε να επισπεύσει τις διαδικασίες, ώστε να παραλάβει το πτώμα με την άδεια του γιατρού, χωρίς τη διενέργεια της αυτοψίας. 
Κι ενώ ο γιατρός ήταν απασχολημένος και της ζητούσε να κάνει λίγη υπομονή, μια νοσοκόμα εμφανίστηκε ρίχνοντας τη βόμβα: "Η Λουντμίλα Στεμπλίτσκαγια είναι ζωντανή. Μόλις την είδα".  Να πώς η 29χρονη περιέγραψε τα συναισθήματα της στην τηλεοπτική της συνέντευξη: "Αισθανόμουν ότι άρχισαν να τρελαίνομαι. Τα χέρια μου έτρεμαν. Μου ζήτησε να την ακολουθήσω, αν και δεν είμαι καθόλου σίγουρη τι ακριβώς έλεγαν οι άνθρωποι, ούτε τι συνέβαινε εκείνα τα λεπτά. Ήμουν τόσο, τόσο σοκαρισμένη. Τίποτε δεν σε προετοιμάζει να σου πουν ότι η μητέρα σου είναι ζωντανή, ενώ προηγουμένως σ' είχαν ενημερώσει ότι έχει πεθάνει".
Η ίδια δυσκολευόταν να το πιστέψει. "Έχουν έρθει άνθρωποι για την κηδεία. Ο τάφος είναι έτοιμος", έλεγε σαστισμένη. Όμως η νοσοκόμα ήταν κάθετη: "Την είδα ζωντανή πριν λίγα λεπτά. Ελάτε, να την αναγνωρίσετε". Η Αναστασία την ακολούθησε και όντως είδε τη μητέρα της ξαπλωμένη στο κρεβάτι σ' ένα μικρό δωμάτιο ν' αναπνέει. Ήταν ολοζώντανη. "Μου χαμογέλασε και φώναξε τ' όνομα μου", θυμάται η νεαρή γυναίκα. "Βγήκα από το δωμάτιο, πέταξα την τσάντα με τα ρούχα της και φώναξα".
Αμέσως άρχισε τα τηλεφωνήματα ειδοποιώντας τους πάντες για την αναπάντεχη, χαρούμενη αυτή εξέλιξη. "Παρακαλώ, σταματήστε να σκάβετε τον τάφο... Έχει τελειώσει; Δεν θα γίνει κηδεία. Η μητέρα μου είναι ζωντανή!" τους έλεγε. Εξίσου σοκαρισμένοι ήταν και οι γιατροί, οι οποίοι δεν διευκρίνισαν τι ακριβώς συνέβη. Έγινε κάποια λάθος ιατρική γνωμάτευση ή η 60χρονη όντως "πέθανε" και επέστρεψε από τον κόσμο των νερών; 
Η ίδια η Λουντμίλα Στεμπλίτσκαγια, πάντως, δηλώνει ότι δεν θυμάται τίποτα από εκείνο το διάστημα, από τότε που έχασε τις αισθήσεις της μέχρι τη στιγμή που ξύπνησε και είδε την κόρη της. Μάλιστα, δεν έχει καν κάποια ανάμνηση επιθανάτιας εμπειρίας, όπως πολλοί άλλοι που ισχυρίζονται ότι πήγαν στον άλλον κόσμο κι επέστρεψαν στην ζωή. "Μου είπαν ότι ήμουν στο νεκροτομείο από την Παρασκευή μέχρι τη Δευτέρα, ενώ έχω μια αόριστη ανάμνηση πραγματικά πολύ κρύου. Όταν συνήλθα, το δέρμα μου ξεφλούδιζε άσχημα σε όλο μου το σώμα. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση, από τ' ότι με άφησαν για αρκετή ώρα σε συνθήκες κατάψυξης στο νεκροτομείο. Όμως το σημαντικό είναι ότι είμαι χαρούμενη που είμαι ζωντανή. Είναι θαύμα που είμαι ακόμη εδώ", εξομολογήθηκε στην τηλεοπτική κάμερα. 
Εν τω μεταξύ, τον Οκτώβριο του 2012, η Λουντμίλα Στεμπλίυσκαγια, που αντιμετωπίζει προβλήματα με την καρδιά της, είχε ακόμη ένα περιστατικό πρόσκαιρου θανάτου, όμως ανέκτησε τις αισθήσεις της ύστερα από λίγες ώρες χάρη στις προσπάθειες των γιατρών. Έτσι, η 61χρονη Ρωσίδα μπορεί να μην αποτελεί τη μοναδική περίπτωση ανθρώπου που βρέθηκε σε κατάσταση νεκροφάνειας, δικαιούται ωστόσο να φέρει τον τίτλο της γυναίκας που πέθανε και ξαναγύρισε στην ζωή δυο φορές. Κι εν τω μεταξύ, ας χτυπήσουμε και ξύλο να μην συμβεί και σ' εμάς, γιατί είναι όντως ανατριχιαστική η ιδέα του να θαφτεί κάποιος ζωντανός από λάθος διάγνωση.

Πηγή: The Siberian Times

Σχετικά θέματα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου