19 Φεβρουαρίου 2013

Η πιο καλοστημένη φάρσα του κόσμου στην πιο ανόητη διαφήμιση του κόσμου

Γνωστή εταιρία καλλυντικών έστησε μια αδιανόητα ηλίθια - αν και πολύ καλά οργανωμένη - φάρσα σε ανυποψίαστους πολίτες για να διαφημίσει τα αποσμητικά της στη Γερμανία. Σκοπός ήταν να προκαλέσουν στρες στα θύματα της φάρσας μέχρι του σημείου να ιδρώσουν και να εμφανιστεί από το πουθενά ένας αντιπρόσωπος της εταιρίας με τα αποσμητικά ως από μηχανής θεός.

Τα θύματα πείστηκαν από φίλους τους, που ήταν στο κόλπο, να πάνε μέχρι το αεροδρόμιο του Αμβούργου και να τους περιμένουν. Εκεί όπου κάθονταν ήσυχα κι ωραία, ένας ηθοποιός διάβαζε την εφημερίδα του, το πρωτοσέλιδο της οποίας είχε σε ολοσέλιδη καταχώρηση τη φωτογραφία του θύματος με την επιγραφή "Καταζητείται". Μετά από λίγη ώρα ένας υπεύθυνος του αεροδρομίου προειδοποιούσε όσους βρίσκονταν στο χώρο του αεροδρομίου ότι ανάμεσα τους βρίσκεται ένας καταζητούμενος δίνοντας λεπτομερή περιγραφή, που αντιστοιχούσε στην πραγματική εμφάνιση του θύματος. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η μετάδοση ψεύτικης "έκτακτης είδησης" από την τηλεόραση του αεροδρομίου, όπου εμφανιζόταν η φωτογραφία των καημένων που δεν ήξεραν τι ακριβώς γινόταν. 
Ο σκοπός των εμπνευστών αυτής της διαφημιστικής ιδέας πέτυχε. Τα ανυποψίαστα θύματα της φάρσας ήρθαν όντως σε δύσκολη θέση, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι γύρω τους που τους κοιτούσαν με επιφύλαξη και από απόσταση, πέφτοντας επίσης στην παγίδα ότι επρόκειτο δήθεν για καταζητούμενους. Φυσικά, οι φάρσες είχαν happy end, όταν ερχόταν ένας "αστυνομικός", άνοιγε μια βαλίτσα και εμφανίζονταν τα αποσμητικά, ενώ όλοι ξεσπούσαν σε χειροκροτήματα μετά την αποκάλυψη της αλήθειας.
Ναι, η φάρσα ήταν πολύ καλά οργανωμένη, αλλά παρατραβηγμένη και ανούσια, αφού σκοπός όλης αυτής της αναστάτωσης ήταν μια διαφήμιση. Δεν ήταν μια πλάκα μεταξύ φίλων που έκαναν καζούρα, αλλά η προσπάθεια μιας πασίγνωστης εταιρίας να βγάλει χρήματα από την - ενδεχόμενη - ψυχολογική αναστάτωση των θυμάτων της. 
Για περισσότερα δείτε το βίντεο, που μέσα σε μία μόλις εβδομάδα έχει ήδη περίπου 3.5 εκατομμύρια views:



Σχετικά θέματα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου