28 Αυγούστου 2015

Ένα διαφορετικό ημερολόγιο με εικόνες του Λονδίνου, όπως το φωτογράφησαν άστεγοι

Λένε ότι οι τέχνη συχνά σε αφήνει νηστικό, ότι δεν αρκεί για να θρέψει το στομάχι σου ούτε πληρώνει τα νοίκια του σπιτιού. Από την άλλη, πολλοί άνθρωποι χωρίς σπίτι (άστεγοι) νιώθουν την ανάγκη να εκφράσουν τα πλούσια και αντιφατικά συναισθήματά τους δημιουργώντας - η πεμπτουσία της τέχνης. Κανείς δεν ζηλεύει τους ανθρώπους που περιπλανώνται στους δρόμους νύχτα και μέρα σαν σύγχρονοι νομάδες των πόλεων, όμως μπορούμε να ζηλέψουμε την καλλιτεχνική τους δημιουργία.

26 Αυγούστου 2015

Έρευνα-έκπληξη: Είναι η Κύπρος η πέμπτη ασφαλέστερη χώρα στον πλανήτη; Ψηλά και η Ελλάδα στην "ασφάλεια της καθημερινής ζωής"

Μια ενδιαφέρουσα, αλλά διαφορετική από τις συνηθισμένες έρευνα και ανάλυση της προσωπικής ασφάλειας των πολιτών παρουσίασε η εταιρία Value Penguin. Με πρόθεση να καταγράψει την "ασφάλεια στην καθημερινή ζωή", η εταιρία βασίστηκε σε επτά πολύ συγκεκριμένα, ειδικά επιλεγμένα κριτήρια και το αποτέλεσμα εκπλήσσει, καθώς η Κύπρος χαρακτηρίζεται η πέμπτη ασφαλέστερη χώρα στον κόσμο σε επίπεδο καθημερινότητας. Πολύ καλή είναι η θέση και της Ελλάδας.

Κοπέλα με βάρος κάτω από το φυσιολογικό όριο καταγγέλλει τη βιομηχανία της μόδας ότι τη θεωρούν "μεγάλων διαστάσεων"! [βίντεο]

Για να μην τρελαθούμε τελείως, υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη
που θεωρεί αυτήν την κοπέλα... "μεγάλων διαστάσεων";

Viral έγινε στη Σουηδία το βίντεο μιας 19χρονης κοπέλας, που στο παρελθόν έχει εργαστεί ως μοντέλο και καταγγέλλει ότι έχασε πολλές δουλειές το τελευταίο διάστημα, επειδή οι άνθρωποι του χώρου της μόδας έκριναν ότι ήταν "πολύ μεγάλη" στις διαστάσεις, τη στιγμή που με βάση τα παγκόσμια στάνταρντ η κοπέλα θεωρείται... ελλιποβαρής!

25 Αυγούστου 2015

Ένα πρωτότυπο ερωτικό ξενοδοχείο με ειδικά δωμάτια για κάθε φαντασίωση [4 εικόνες]

Συχνά, το μυστικό της εμπορικής επιτυχίας κρύβεται στην πρωτοτυπία. Να μην προσφέρεις δηλαδή στον πελάτη τη συνηθισμένη υπηρεσία, που μπορεί να βρει οπουδήποτε, αλλά να σκεφτείς κάτι - οτιδήποτε - που θα μπορέσει να κάνει τη διαφορά. Να συζητηθεί, να ιντριγκάρει τον υποψήφιο πελάτη και στο τέλος να τον κερδίσει. Ε, κι όταν το ζητούμενο είναι η πρωτοτυπία... οι Ιάπωνες ξεχωρίζουν για τις εκκεντρικές ιδέες τους, οι οποίες βρίσκουν διέξοδο σε ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς: από μια σκούπα για τεμπέληδες μέχρι ένα ερωτικό ξενοδοχείο με δωμάτια ειδικά προσαρμοσμένα στις ερωτικές φαντασιώσεις των πελατών!